Nekdanji svetovni prvak razreda MX3 je lani tekmoval na najvišji ravni, v razredu MXGP. Sodeloval je v eni od Hondinih ekip, a se je na koncu odločil, da bo v prihodnje poskusil lastno pot. Odločitev ni bila lahka, na eno stran je postavil prednosti, seveda pa so na samostojni poti tudi slabosti: tako zdaj ni več le dirkač, temveč še vodja ekipe, serviser in še kaj v eni osebi.
"To jemljem kot izziv moje športne kariere. Prvo leto ne morem konkurirati tovarniškim ekipam, a je načrt, da bi tudi v prihodnosti, tudi po končani karieri, lahko ostal v tem športu," je enega od razlogov za selitev na svoje na današnji predstavitvi v Ljubljani pojasnil Gerčar. Ko bo šlo zares, na elitnem prvenstvu se bo prvič preizkusil na četrti dirki sezone v italijanskem Arcu 19. aprila, bo imel ob sebi še štiri ali pet članov ekipe, predvsem bo pomemben mehanik, ki bo razbremenil njegovo fizično delo.
Na današnji predstavitvi je Gerčar izpostavil, da se je lahko že v uvodnih nekaj mesecih prepričal o smotrnosti sodelovanja s Harryjem Evertsom. Nekdanji štirikratni svetovni prvak in oče Stefana Evertsa, ki ima še deset naslovov svetovnega prvaka, je prava enciklopedija tega športa in Gerčar je priznal, da je tudi njemu hitro pokazal nekaj načinov, kako lahko svoje vožnje še izboljša. "Presedlal sem na Husqvarno. So razlike v vožnji, predvsem pa je bistveno, da si zdaj lahko sam pripravim motor tako, kot želim. Imam dober občutek, našel sem tudi novega trenerja Harryja Evertsa. Tu je velik napredek in le želim si lahko, da bi lahko še sodelovali." Predvsem se je veselil, da je v 14 dneh, kolikor je nazadnje preživel pri Evertsovih, dodobra popravil svoje vožnje na mehkem terenu in pesku, ki so bile njegova šibka točka.
Nova ekipa, nov motor, novi izzivi - za Gerčarja bo v tej sezoni tako večina stvari precej ali popolnoma novih, cilje pa je prilagodil novostim. Ne želi riniti z glavo skozi zid, za začetek bi se rad zadovoljil s točkami SP: "Tiste prave rezultate pričakujem v drugi polovici sezone. Prepotovati Evropo bo velik zalogaj, ne le finančni, tudi fizični. A si bom skušal poti dobro organizirati, lani sem velikokrat ostal brez treningov zaradi potovanj."
Samostojna pot ni poceni; Gerčar številk ni skrival, povedal je, da ga bo sezona 2015 stala približno 130.000 evrov, zaradi stroškov ga ni bilo na neevropskih dirkah. Precej sredstev je tudi v dobrih materialih, veseli ga dobro sodelovanje s proizvajalcem Husqvarno, kjer so mu hitro prisluhnili, pa tudi pri nekaterih komponentah, ki so najvišjega tekmovalnega razreda.
"Če bi potegnil črto, sem še vedno na boljšem in tudi počutim se tako na motorju. A rezultat ne more priti čez noč, to je trdo delo mesecev in let. Moj cilj je priti v stik s tekmovalci, ki so že odpeljali tri tekme. Skozi sezono bom to nadoknadil, želim biti med dobitniki točk v vsaki vožnji, potem pa narediti še korak, ki mi lani ni uspel in se prebiti med deseterico."
Gerčar se sicer ne bo omejil le na SP. Načrtuje tudi dirke v nemškem prvenstvu ter v domačem DP, kjer je njegov cilj priti od šestega naslova v razredu open. Od aprila do novembra bo tako pravzaprav ves čas na poti, čaka ga 28 tekem. A pravi, da je pripravljen tudi na to: ne le fizična priprava pred dirkami, zaveda se, da je vse pomembnejši tudi pravi psihološki pristop, saj lahko le na ta način obvladuje stres in pritiske tega športa.