Vodstvo je po osmih hitrostnih preizkušnjah prevzel njegov rojak in branilec naslova Sebastien Ogier (Volkswagen). Potreboval je osem hitrostnih preizkušenj, da se je na 83. reliju Monte Carlo znašel tam, kjer želi biti tudi na koncu tradicionalne uvodne preizkušnje sezone v okolici kneževine: na vrhu. Dvakratni svetovni prvak pa ima tudi trden naskok pred tekmeci, saj je najbližji zasledovalec in njegov moštveni sotekmovalec Jari-Matti Latvala že minuto in 45 sekund za njim, trio Volkswagnov pa na tretjem mestu končuje Norvežan Andreas Mikkelsen (+ 2:34,8). Še deset sekund več zaostaja novi Fordov tovarniški voznik Estonec Ott Tänak.
Ogier se lahko za veliko prednost zahvali tudi nekdanjemu serijskemu svetovnemu prvaku Sebastienu Loebu, ki je sicer že nehal tekmovati v reliju, a ga občasno še zamika. Na Monteju je drugi Citroenov voznik in po prvem dnevu se je zdelo, da bo prepričljivo opravil s tekmeci, saj je blestel na nočnih hitrostnih preizkušnjah. Tudi danes je bil v drugi etapi dobro uvrščen, proti koncu dneva ga je sicer Ogier lovil in ujel, a je nato Loeb prav v zadnjem "brzincu" dneva zletel s ceste, zadel v skalo in zlomil vzmetenje zadnjega levega kolesa. Izgubil je več kot sedem minut in zdrsnil na 15. mesto.
Izidi (2. etapa) 1. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Fra/VW Polo-R) 1:52:07,4 2. Jari-Matti Latvala/Mikka Anttila (Fin/VW Polo-R) + 1:45,4 3. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (Nor/VW Polo-R) 2:34,8 4. Ott Tänak/Raigo Molder (Est/Ford Fiesta RS) 2:44,4 5. Mads Ostberg/Jonas Andersson (Nor/Šve/Citroen DS3) 3:02,9 6. Elfyn Evans/Daniel Barritt (Vbr/Ford Fiesta RS) 3:15,2 7. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Bel/Hyundai i20) 3:29,9 8. Dani Sordo-Marc Marti (Špa/Hyundai i20) 4:03,0