Katja se je s kartingom srečala že pri petih letih. Leta 2007 je začela tekmovati v državnem prvenstvu in Sportstil pokalu. Katjin trener je Matjaž Praznik, mehanik pa njen oče Sebastjan Pivk.
Za njo je že osem sezon, letošnja pa je bila še posebej uspešna. Na sedmih dirkah, ki so potekale v Sloveniji, Italiji in na Hrvaškem, je osvojila štiri prva in tri druga mesta. Z uspešno zadnjo dirko si je priborila naslov državne prvakinje, naslov pokalne prvakinje Sportstila pa je bil tako ali tako njen že pred zadnjo dirko, saj je imela dovolj veliko zalogo točk. Poleg tega je prejela še priznanje za najboljšega voznika v kartingu.
Kot pokalna zmagovalka je dobila vstopnico za svetovno dirko Rotax Grand Final, ki bo v teh dneh (od 25. do 29. novembra) potekala na dirkališču Kartodromo Internacional Lucas Guerrero Chiva v španski Valenciji. To je tekmovanje, na katerega se uvrstijo le prvaki posameznih Rotax prvenstev iz celega sveta, oziroma dirka, na kateri tekmovalci uporabljajo Rotax MAX motorje. Tekmujejo v štirih kategorijah: Junior, Senior, DD2 in DD2 Masters. V Katjini kategoriji Rotax Junior bo tekmovalo nekaj čez 70 dirkačev, po tridnevnih kvalifikacijskih vožnjah pa se bo 34 najboljših pomerilo v sobotnem velikem finalu.
Kako je začela?
Katja se je s tem športom srečala povsem naključno. Ko je bila stara 5 let, so s starši obiskali karting dirkališče Rollbar v Ljubljani. Ati in mami sta uživala v vožnji in tudi sama si je želela poskusiti, a videti je bilo, da nimajo dirkalnika za njeno velikost.
Takrat je pristopila Lucija Živec, ki je kot šolarka ravno tako tekmovala v kartingu, kasneje pa se je preizkusila tudi v formuli 3. Iz ozadja je pripeljala majhen električni dirkalnik. Katjine oči so se kar zasvetile. Uživala je v vsakem odpeljanem krogu. Čez kak mesec se je pridružila karting šoli.
Trenirala je pod vodstvom Lucije, kasneje pa jo je nadomestila Maja Hribar, voznica gorsko hitrostnih dirk. Po koncu karting šole je Roman Jernejc iz AKK Sportstila, ki je organiziral tekmovanja, Katjo povabil na preizkus pravega bencinskega dirkalnika. Marsikateri otrok se namreč ustraši zvoka motorja, saj je precej glasen za mala ušesa. Katja pa se ni prestrašila, ampak se še bolj navdušila za ta šport.
Po dobrem letu dni je dobila svoj lasten bencinski dirkalnik. To je bil 50 kubični gokart z okvirjem EVO-1. Z vsakim treningom si je nabirala nove izkušnje in izpopolnjevala tehniko. Vse znanje iz karting šole je poskušala vnesti v svojo vožnjo. Čeprav je gokart izgledal kot igrača, ni bil prav nič počasen.