Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Hungaroring ne bo moja zadnja dirka
Na Hungaroringu smo se pogovarjali z odličnim japonskim dirkačem, ki v slabšem moštvu ne more pokazati vsega, kar zna. Je zelo prijeten in inteligenten sogovornik.
Lahko rečem, da smo razočarani glede zmogljivosti in forme dirkalnika, saj smo na začetku sezone pričakovali bistveno več. Nujno moramo izboljšati učinek, saj nam drugače kaže, da bomo ostali na zadnjem mestu.
Koliko je po vašem mnenju za slabšo predstavo v tej sezoni kriva pogonska enota Renault in koliko dirkalnik? Ali bi lahko rekli da gre za kombinacijo?
Rekel bi, da gre za kombinacijo. Predvsem se borimo s pomanjkanjem podtlaka, sploh v primerjavi z lanskim letom. Mogoče bi lahko pri Red Bullu dejali, da je krivda bolj na strani pogonske enote Renaulta, saj imajo v svojih vrstah izjemnega oblikovalca.
Ali pričakujete, da bi lahko ekipa do konca sezone vendarle osvojila svoje prve točke?
Seveda imamo upanje, da jih vendarle dosežemo. Naš neposredni tekmec Marussia jih že ima. Tudi sami smo bili v Monaku zelo blizu, toda sreča ni bila na naši strani. Toda kot sem dejal, če bomo izboljšali učinkovitost dirkalnika, potem lahko upamo tudi na točke.
Kako kot dirkač občutite današnji pristop k dirkanju? Ali menite, da pretirano varčevanje z gorivom, gumami, materialom sodi k dirkanju? Ali je to preveč umetno?
To je zelo kompleksno vprašanje. To je formula ena in upoštevati moramo, da dirka ne traja 30 minut, temveč veliko dlje. In prav je, da dobimo neki odziv, ki ga lahko upoštevamo v serijski proizvodnji. Toda sam nisem najbolj navdušen nad tem varčevanjem, kajti formula ena bi morala predstavljati vrh motošporta. Ima svoj ugled in tega ne velja zapraviti.
Kakšno se vam zdi delo v simulatorjih? Ste pristaš tega ali menite, da bi bilo bolje, če bi se testiralo?
Nisem pristaš dela v simulatorju, čeprav je zaradi aktualnih pravil to neizbežno. Najraje bi, da se vrnejo testiranja, saj lahko z njimi najbolje preizkusiš novosti.
Katera steza je za vas najboljša in katera najbolj zahtevna?
Vse imajo svoj čar in zahtevnost, toda pridružujem se tistim, ki imajo na prvem mestu Spa-Francorchamps. Običajno nam tam nagaja vreme, toda sama steza s posebnimi odseki je čudovita in zahtevna hkrati in zahteva osredotočenega dirkača. Najraje imam steze, ki se pohvalijo z visokimi hitrostmi. Tudi Monza spada mednje.
Kakšno je vaše mnenje o formuli E? Si lahko predstavljate, da bi tudi sami dirkali v njej?
Mislim, da je to dobra dirkalna serija, a brez pravega zvoka. A za gledalce bo čudna, kajti dirkači bodo morali med dirko zamenjati dirkalnike, ker kapaciteta baterij ne omogoča prevoziti celotne razdalje dirke z enim dirkalnikom. Mene to zelo preseneča in lahko povem, da to ni ravno okolje, v katerem bi želel dirkati.
Si upate napovedati prvaka. Rosberg ali Hamilton? In zakaj?
Trenutno najbolje kaže Rosbergu. Videti je zelo močan in osredotočen. Toda v formuli ena se lahko zadeve zelo hitro spremenijo. To smo videli v odstopih tako Hamiltona kot tudi Rosberga, in ne pozabimo, da bomo na finalni dirki v Abu Dabiju imeli dvojne točke. Tako, da je še vse odprto.
Kako Japonci gledajo na vrnitev Honde v F1? In kako vi gledate na to? Je to priložnost za japonske dirkače?
Seveda vlada veliko zanimanje za vrnitev Honde v formulo ena. Na to gledam z določenim zadržkom, saj bo Honda prihodnje leto pogonske enote ekskluzivno dobavljala le McLarnu. Če se bodo leta 2016 odločili svoje agregate ponuditi tudi ostalim ekipam, bo to zagotovo priložnost, da v formulo ena pride obetaven japonski dirkač.
Caterham ima novega lastnika in novo vodstvo ekipe. Sodeč po govoricah, ali vas bomo v Spaju videli v dirkalniku ekipe ali ne?
Da, imamo novega lastnika in vodstvo ekipe in trenutno ni ravno prijetno. Urediti se mora veliko stvari, da bo imela ekipa zagotovljeno prihodnost. Ali bom dirkal tudi v Spaju? Da, mislim, da bom. Naj to ne zveni kot potrditev, toda upam, da bo tako.
Ali ste v tem pogledu že imeli razgovor z ekipo?
Da, o tem smo imeli konkreten pogovor. Jaz sicer ne morem nuditi denarja, lahko pa nudim dragocene izkušnje. Toda, kot sem dejal, odločitev ni na moji strani, lahko le upam na najboljše.
Kaj pričakujete od dirke tukaj na Hungaroringu?
Upam, da bomo z boljšo predstavo dosegli rezultat, ki nas bo zadovoljne pospremil v poletni premor. Seveda si želimo premagati Marussio, toda v normalnih okoliščinah bo tukaj zelo težko doseči točke.
Pirelli želi v formulo ena uvesti 18-palčna kolesa. Kaj menite o tem?
Sicer jih nisem videl, saj me na testiranjih v Silverstonu ni bilo, toda sodeč po fotografijah ni videti slabo.
Kamui, želimo vam vse najboljše, prenašamo vam tudi lepe pozdrave slovenskih navijačev, ki jih je veliko, in upam, da vas bomo še naprej videli v F1.
Hvala tudi vam in dovolite, da tudi sam pozdravim vse privržence formule ena v Sloveniji. Še posebej privrženke (smeh).
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke