evropski parlament Svet24.si

Evropski poslanci ob plači upravičeni do ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

robert fico Necenzurirano

Slovaški atentat in Slovenija: nasilje se vedno ...

janez-janša-sds-nov-konferenca Reporter.si

Janšev strel v koleno? Zaradi SLS lahko ostane ...

luka doncic oklahoma dallas pm Ekipa24.si

Noro! Dončić in Dallas sta po tem izjemnem ...

super-par, indira-ekić, matic Njena.si

Indira Ekić potrdila, da bo postala mamica

doncic Ekipa24.si

Nastavite budilke: jasno je, kdaj bo Dallas igral ...

hu
hu
0 24.11.2015 12:45:45

Ljubljančan novi lastnik znamke HK Jesenice

Nikola Miljković
Eden najtrofejneših klubov v Sloveniji HK Jesenice je že od februarja letos v stečaju.

Klub, ki je nazadnje deloval v sezoni 2011/12, se je takrat znašel v velikih dolgovih, zaradi katerih je klub propadel oziroma prijavil stečaj. Dolg do upnikov je znašal dva milijona evrov.

Edino premoženje, ki je ostalo, je legendarna blagovna znamka HK Jesenice, ki jo je po poročanju portala MMC na dopoldanski dražbi v Murski Soboti prodajal stečajni upravitelj. Sedmerici dražiteljev – večinoma z Jesenic oziroma Gorenjske - je blagovno znamko ponudil za izklicno ceno 1200 evrov. Med dražitelji je bil tudi eden večjih upnikov – klub mu dolguje čez 110 tisoč evrov - nekdanji igralec Tomaž Razingar, ki pa je po tihem dogovoru, da bo blagovno znamko kupila jeseniška firma Acroni, od dražbe v zadnjem hipu odstopil.


A pričakovanja Jeseničanov se niso uresničila, saj je za blagovno znamko HK Jesenice največ ponudil ljubljanski podjetnik Boris Požeg – in sicer kar 150 tisoč evrov"Za nakup sem se odločil, ker sem ljubitelj hokeja in ker gre za zelo zanimivo blagovno znamko," je dejal Požeg in izjavil, da je tudi kot Ljubljančan pripravljen sodelovati pri ponovnem vzponu jeseniškega hokeja, s pripombo "če mi bodo pustili."

Na dražbi je bil tudi predsednik sedanjih hokejistov HDD Jesenice, Anže Pogačar: "Za nas je izid dražbe neke vrste šok. Vsi mi cenimo tradicijo jeseniškega hokeja, a tako visokega zneska za blagovno znamko si ne moremo privoščiti. Upam, da bomo z novim lastnikom blagovne znamke lahko sodelovali. Za slovenski hokej je nujno, da imamo dva močna profesionalna kluba – Olimpijo in Jesenice."

Članki iz rubrike