stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Poleg britanskega škandala, Rebel razkriva tudi druga sporna povabila, vključno z 2-milijonsko ponud Odkrito.si

Kraljeva družina - Orgije in droga na zasebnih ...

jankovic hokej Ekipa24.si

Velike spremembe v zmajevem gnezdu! Novo ime ...

STA
STA
0 11.09.2017 17:16:51

Spremembe, spremembe ... Tudi v formuli ena na pragu revolucije!

Svetovno prvenstvo formule 1 bi se lahko v prihodnje še širilo, poudarek pa ne bo na posebej za to tekmovanje zgrajenih novih progah, ampak želijo v novem vodstvu tekmovanja elitni bencinski šport približati navijačem v velikih mestih, je pojasnil direktor formule 1 za marketing Sean Bratches.

V pogovoru za časnik Motorsport je dejal, da bo poudarek razvoja v prihodnosti na mestnih stezah oziroma uličnih preizkušnjah, saj želijo formulo 1 spraviti z včasih precej odročnih in osamljenih dirkališč.

"Mislim, da ne bo več veliko novih stez, ki bi bile zgrajene posebej za formulo 1," je dejal Bratches. Svetovno prvenstvo formule 1 bo v prihodnje sestavljeno iz mešanice tradicionalnih prizorišč, nekaj novih in nekaj mestnih dirk.



Za prihodnost se po njegovih besedah ni bati; doslej so v novem vodstvu - pred enim letom je nekoč prvega moža in vodjo vsega v formuli 1 Bernieja Ecclestona zamenjalo podjetje Liberty Media, na vrhu pa je zdaj Američan Chase Carey - dobili že 40 ponudb novih prirediteljev dirk, ki bi želeli organizirati tekmovanje. V novem vodstvu formule 1 napovedujejo tesnejše sodelovanje s prireditelji dirk, tako tistimi, ki že imajo pogodbe, kot tistimi, ki bi šele želeli postati člani elitnega društva izvajalcev dirk, ter z njimi pretresti pluse in minuse izvedbe tekmovanja na tej ravni.

Morda se v prihodnosti obeta tudi bolj prostorsko in časovno zgoščen koledar formule 1. "Zdaj preveč skačemo. Enkrat smo v Evropi, potem gremo v Azijo, pa v Ameriko in spet v Evropo ... Bolje bi bilo, če bi najprej oddelali evropski del, pa se potem preselili v Ameriko in končali v Aziji," je še razmišljal Bratches in dodal, da bi lahko z optimiziranjem koledarja tudi podaljšali sezono in vanjo uvrstili do 25 dirk.

Značke: formula ena, sp

Članki iz rubrike