Annalena Baerbock Svet24.si

Sledi kibernetskega napada na nemško vladajočo ...

ženska Svet24.si

Iskrenost do samega sebe je najboljša ...

občina-ruše, urška-repolusk Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina ...

jansa orban fb2 Reporter.si

Večni si želijo biti le avtokrati: v Moskvi, v ...

mbappe Ekipa24.si

"Tako hitro kot teče Mbappe, sem jaz tekel v ...

poroka-na-prvi-pogled, 3 Njena.si

Poroka na prvi pogled: Kaj je razlog za Olgine ...

sveca Ekipa24.si

Groza! Tragična nesreča mladega Slovenca! Komaj ...

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 02.09.2020 12:28:00

Pripravljeni na šolo – online kampanja za majhne hrustljave prigrizke Manner

Pripravljeni na šolo - online kampanja za majhne hrustljave prigrizke Manner Snack
Manner
Hrustljavi prigrizki Manner Snack s fino mlečno lešnikovo kremo ter čokolado (25 g) so praktične oblike, zato so idealni kot prigrizek, ter obljubljajo sladko zadovoljstvo v vsakem odmoru. Da temu res tako, dodatno dokazuje naraščanje prodaje hrustljavih Mannerjevih prigrizkov Manner Snack z mlekom in lešniki glede na aktualne Nielsen podatke glede na celoten segment vafljev v Sloveniji.

Manner Snacks 5 x 25 g multi pakiranje se nahaja na top 20 mestu po Nielsenovem razvrščanju (lestvici) top vafelj proizvodov v Sloveniji. Analiza potrošnikov kaže, da kupci Mannerjevih izdelkov najpogosteje izberejo hrustljave prigrizke Manner Snack z mlekom in lešniki (Vir: Nielsen; vaflji Slovenija; prodajne enote; YTD 6/2020).

Z začetkom šolskega leta, torej od začetka septembra 2020 do konca oktobra 2020 bo na slovenskem trgu potekala online kampanja za Mannerjeve hrustljave prigrizke Manner Snack z mlekom in lešniki. Fokusirana bo na urbano ciljno skupino mladih. Potekala bo preko različnih kanalov, ter na Facebook-u in Instagram-u - kot dvema največjima platforma družbenih medijev. Opozarjala bo na pomembne trenutke v vsakdanjem življenju »Je danes tvoj rojstni dan?«, »Celotna serija v 3 dneh?«, »Si zjutraj vstal brez dremeža?«, »Si posesal pod kavčem?« - Manner, dober razlog za sladko nagrado za tvoj vsakdan.

Več informacij o izdelku in trenutkih za nagrado najdete na:


https://www.manner.com/sl/o-podjetju-manner/roza-nagrada-za-tvoj-vsakdan

Z lastno ciljno spletno stranjo kampanje in Facebook nagradno igro, Manner zaokroža obsežno online kampanjo. Na Mannerjevi spletni strani pa lahko nadete tudi nove recepte z okusnimi Mannerjevimi hrustljavimi prigrizki Manner Snack.

Nielsen podatki o trgu vafljev kažejo: prodaja Mannerjevih izdelkov v Sloveniji še naprej raste
Dunajski Manner AG – top 3 proizvajalec na slovenskem trgu vafljev – je z blagovno znamko Manner druga najboljša blagovna znamka vafljev v Sloveniji in beleži rast blagovne znamke za +11,9%. Po drugi strani slovenski trg vafljev narašča za skupno + 9,8%. Blagovna znamka Manner je zabeležila povečanje tržnega deleža s 16,4% na 16,7% tržni delež, Manner kot proizvajalec pa je dosegel senzacionalen tržni delež 18,3%! Manner vrečke z napolitankami beležijo posebno dobro rast na običajen način: Top1 Manner SKU „Manner Mignon 400g vrečke“ povečujejo prodajo za +14,1% , medtem ko sej je prodaja klasičnih Manner napolitank v 400g vrečki povečala za + 25% v aktualnem YTD. Roza »On-the-go« izdelek Manner Snacks z mlekom in lešniki nadaljuje svojo prejšnjo pot rasti in navduši s povečanjem prodaje za + 12,4%. (vir: Nielsen podatki o trgu vafljev; YTD 06/2020).

Članki iz rubrike