volilni-kongres, Matjaž Han Svet24.si

Hanu zaenkrat ni uspelo ustaviti padanja podpore ...

kresovanje, križe 2023 Svet24.si

Bo vreme zdržalo do kresovanja?

1683742182-dsc7277-01-1683742078866 Necenzurirano

Šest ustavnih sodnikov razkrilo dodatne ...

bogovic tomc zver Reporter.si

Skrivajo premoženje: razkrivamo nepremičnine, ki...

soudani hilal gw Ekipa24.si

Ojoj! Kaj je zgrešil veliki zvezdnik Maribora, ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

doncic Ekipa24.si

Bo igral? Navijači Dallasa v skrbeh zaradi ...

ou
ou
0 03.08.2018 12:05:12

Luka Dončić, ambasador blagovne znamke POLI, najbolj prepoznavne blagovne znamke Perutnine Ptuj

Tibor Šimonka in Luka Dončić
Poli
Oboji z načrti v Ameriki.

Poli je najbolj prepoznavna blagovna znamka Perutnine Ptuj, vodilnega podjetja na področju vzreje, predelave in priprave perutninskega mesa z več kot 110-letno tradicijo. V ptujskem prehrambnem podjetju jo izdelujejo že od leta 1974, ko je nastopila na trgu kot 1. obarjena piščančja posebna. Poli je v regiji jugovzhodne Evrope sinonim najbolj kakovostne piščančje posebne klobase, priljubljena je na trgih od Skandinavije do Sredozemlja in državah Bližnjega vzhoda.

Originalna receptura, tehnološko dovršena izdelava in prepoznavnost blagovne znamke delajo Poli posebno že skoraj 45 let. Poli je izvirna, mladostna, duhovita in ambiciozna. Najvišja kakovost, priljubljenost, prepoznavna osebnost in vrednote blagovne znamke so skupne značilnosti, ki so povezale blagovno znamko Poli s košarkarskim virtuozom Lukom Dončićem.



»Poli v Perutnini Ptuj zaseda posebno mesto. Verjamemo, da bo sodelovanje z Lukom Dončićem pomembno prispevalo k nadaljnji krepitvi prepoznavnosti, priljubljenosti in tržnega položaja naše osrednje blagovne znamke. Z blagovno znamko Poli načrtujemo prodor na ameriški trg, kar je v skladu z zastavljeno strategijo krepitve internacionalizacijo poslovanja, ter razvijamo nove izdelke v Poli asortimanu,« je ob današnjem uradnem podpisu pogodbe o sodelovanju z Lukom Dončićem povedal Tibor Šimonka, predsednik uprave Perutnine Ptuj.

Vrhunski šport in uravnoteženo prehranjevanje sta neposredno povezana. Luka Dončić pa je ob tej priložnosti izpostavil, da je ljubitelj Poli že od malih nog in da je piščančje meso iz Perutnine Ptuj redno na njegovem jedilniku, za katerega skrbi predvsem njegova mama. S sodelovanjem želi Luka Dončić pomagati domačemu gospodarstvu, v novi vlogi izven košarkarskih igrišč pa ga bomo lahko občudovali že to jesen.

Članki iz rubrike