zahi hawass Svet24.si

Resnični Indiana Jones

david cameron, kijev Svet24.si

Britanski zunanji minister z izjavo prestopil ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

tina gaber robert golob krizarjenje ickoti Reporter.si

Golob ni imel časa razmišljati o naši ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić po veliki zmagi: 'Počutim se ...

jure-podjavoršek, mojster, delovna-akcija, otroci, družina Njena.si

Mojster Jure o vzgoji otrok: V življenju se bodo ...

irving-doncic Ekipa24.si

'Moj brat!' Kakšne besede Kyrieja Irvinga o Luki ...

ou
ou
0 17.04.2018 11:45:39

Addiko Bank zabeležila slabih 19 milijonov dobička iz poslovanja

Dosledno uresničevanje poslovne strategije, ki temelji na osredotočenosti na ključne potrebe strank, je banki zagotovilo dobiček iz poslovanja v višini 18,9 milijona evrov – največji porast banka beleži na področju potrošniškega kreditiranja, kjer je z enostavnimi in hitrimi rešitvami banka okrepila položaj na slovenskem trgu.

Z uvedbo nove blagovne znamke Addiko julija 2016 je banka na slovenskem finančnem trgu predstavila enostavne in hitre bančne storitve, ki zadovoljujejo bistvene potrebe strank, ter so dosegljive praktično kadarkoli in kjerkoli. Temeljito preobrazbo in prenovo bančnih storitev je v lanskem letu dodatno nadgradila z inovativnim konceptom Addiko Express poslovalnic, ki strankam, poleg klasičnega bančništva, ponujajo povsem novo, sodobno, digitalno izkušnjo. Vse navedeno se je, skupaj z internimi prizadevanji v smeri optimizacije stroškov poslovanja in procesov na vseh ravneh banke ter uvedbo ciljnega operativnega modela poslovanja, odrazilo v uspešno zaključenem poslovnem letu in posledično v dobičku, ki je presegel pričakovanja ter potrjuje pravilnost poslovne usmeritve v smeri zagotavljanja neposrednega, t.i. »straightforward« bančništva.

Banka je v lanskem letu z jasnim in enostavnim komuniciranjem poleg strank prepričala tudi strokovno javnost in prejela nagrado za Marketinško odličnost v segmentu B2C, za odličnost svojih storitev in odnos do strank pa kot prva banka v Sloveniji tudi certifikat ICERTIAS – Prijazni strankam, ki dodatno potrjuje, da so vsi napori v smeri izboljšanja uporabniške izkušnje strank v pravi smeri.



Banka z osredotočanjem na stranke in njihove potrebe ter z uvajanjem inovativnih digitalnih rešitev na slovenskem trgu gradi prepoznavno blagovno znamko, ki ji iz dneva v dan zaupa vedno več strank, ki so s svojimi priporočili njen najboljši marketinški kanal. 

Letno poročilo banke je objavljeno na spletni strani – https://www.addiko.si/o-nas/medijsko-sredisce-in-publikacije/porocila/letna-porocila/

Značke: addiko-bank, banka, addiko

Članki iz rubrike