900469_089-cigareti2 Svet24.si

Kadili bi kot Turki, vendar ne bi plačali

Shonda Rhimes Svet24.si

Shonda Rhimes zaradi groženj prisiljena v selitev

sergej racman Necenzurirano

Eden najbogatejših Slovencev je v zaporu. ...

vucic kavcic INSTAGRAM Reporter.si

Aleksandar Vučić skrivoma obiskuje Slovenijo: na...

rudiger Ekipa24.si

Genialno! Rüdiger vratarju Reala pomagal pred ...

vladimir-tintor Njena.si

Zgodil se je preobrat, snema se 4. sezona Botrov

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

ou
ou
0 07.11.2017 12:46:31

P&G predstavlja novo zgodbo na OI: LJUBEZEN NAD PREDSODKI

Globalna kampanja Ponosni sponzor mam pred začetkom zimskih olimpijskih iger 2018 v Pjongčangu predstavlja zgodbe športnikov, ki se spopadajo s predsodki.

100 dni pred otvoritveno slovesnostjo zimskih olimpijskih iger 2018 v Pjongčangu je podjetje P&G, globalni olimpijski partner, predstavilo video Ljubezen nad predsodki. Gre za nadaljevanje večkrat nagrajene kampanje Hvala, mama. Video prikazuje, kakšen bi lahko bil svet, če bi vsi videli drug drugega skozi oči mame.

Šest zgodb, ki jih lahko vidimo, odseva boj s predsodki, s katerimi se soočajo pravi športniki in ki so tako različni kot športi, v katerih tekmujejo:
• dekle, ki prihaja iz kulturnega okolja, kjer ženstvenost ni združljiva s tekmovanjem;
• fant, ki sanja o tekmovanju v športu, za katerega njegovi starši s trdim delom le stežka zaslužijo dovolj;
• otroci različnih ras, religij in spolnih usmerjenosti, ki gledajo svoj priljubljeni šport in ne vidijo nikogar, ki bi bil videti kot oni sami.

Film slavi vlogo mame, ki ni le prvi in najbolj zavzet zagovornik svojega otroka, pač pa tudi najbolje vidi njegov potencial, ne glede na to, kako ga vidijo drugi. Video si lahko ogledate spodaj.

Športniki širom sveta se strinjajo, da je pot do olimpijskih iger lahko posuta z ovirami, ki izvirajo iz predsodkov o tem, kako je videti športnik, koga ljubi ali kako veruje. Nedavna anketa, ki jo je Mednarodni olimpijski komite v imenu podjetja P&G naredil med olimpijcem, je razkrila:
• 55 % jih je med odraščanjem občutilo predsodke ali obsodbe drugih ljudi.
• 53 % jih je odgovorila, da je bila njihova mama najmočnejši podpornik pri soočanju s predsodki.
• Skoraj vsi (99 %) so menili, da je bilo dejstvo, da je mama verjela vanje, tisto, kar jim je pomagalo, da so postali olimpijci.

P&G so navdihnili športniki, katerih športna pot in osebne zgodbe se odražajo v kampanji:
Michelle Kwan, ZDA – olimpijka v letih 1998 in 2002, dvakratna dobitnica olimpijske medalje, katere družina se je spopadala z ekonomsko stisko, da je podprla njene sanje o olimpijskih igrah;
Zahra Lari, ZAE – prva umetnostna drsalka iz emiratov, ki se bo udeležila mednarodnega tekmovanja in upa na uvrstitev na olimpijske igre;
Mathilde Petitjean, Togo – olimpijka leta 2014, prva smučarska tekačica, ki je na olimpijskih igrah predstavljala zahodnoafriško državo;
Carina Vogt, Nemčija – olimpijka leta 2014, prva dobitnica olimpijske zlate medalje v ženskih smučarskih skokih.

»Oglas Ljubezen nad predsodki me je spomnil na pot, ki sva jo z mamo prehodili do olimpijskih iger,« je dejala Michelle Kwan. »Mamina brezpogojna ljubezen in podpora sta bili ključni, da sem se dvignila nad vsakršne sodbe drugih ljudi. Nismo imeli sredstev, kakršna so imele nekatere od mojih tekmic, toda kar najbolj smo izkoristili priložnosti, ki smo jih imeli, in skozi vse smo šli skupaj.«

»V P&G-ju se trudimo ustvariti boljši svet za vse – svet brez predsodkov, z enako zastopanostjo, enakimi glasovi in enakimi priložnostmi,« je dejal Marc Pritchard, direktor za globalni razvoj blagovnih znamk P&G. »Če je svet enakopravnejši, je družba boljša in to vodi v ekonomsko rast. Žal je enakopravnost omejena s predsodki in zavedamo se, da lahko uporabimo svoj glas, da postane sila dobrega in osvetli predsodke, ki omejujejo človeški potencial. Upamo, da bomo spodbudili odprto debato, vplivali na odnos ljudi in v idealnem primeru spremenili vedenje.«
Delite #LjubezenNadPredsodki

O podjetju P&G
P&G nudi potrošnikom širom sveta enega najmočnejših portfeljev zanesljivih, kakovostnih, vodilnih blagovnih znamk, ki vključujejo Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Gillette®, Head & Shoulders®, Jar®, Lenor®, Oral-B®, Pampers® in Pantene®. P&G-jeva skupnost deluje v približno 70 državah po svetu. Za najnovejše novice in informacije o podjetju P&G in njegovih blagovnih znamkah obiščite http://www.pg.com.

Članki iz rubrike