Vsebinsko in metodološko prenovljeno raziskavo je založba Mladinska knjiga izvedla v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana iz Ljubljane. V raziskavi so sodelovali naročniki revije Reader’s Digest Slovenija in splošna slovenska populacija - s ciljem ugotoviti, katerim blagovnim znamkam, podjetjem, organizacijam in osebnostim Slovenci najbolj zaupamo.
Posebej nas veseli in navdaja s ponosom dejstvo, da so Slovenci, tokrat že drugič zapored, prepoznali Roglo kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko med slovenskimi smučišči.
Ob tej priložnosti gre velika zahvala vsem zaposlenim, ki z znanjem, trudom in pogovorno pohorsko gostoljubnostjo, omogočajo nepozabna doživetja in krepijo zaupanje gostov in obiskovalcev v blagovno znamko Rogla.
Pridobljeno nagrado Trusted Brand - predvsem pa zaupanje tistih, ki so sodelovali v raziskavi - razumemo kot veliko odgovornost ter izraz zavezanosti Športnega centra Rogla in vseh zaposlenih k aktivnemu in vitalnemu življenjskemu slogu, ki ga živimo in ponujamo našim gostom in obiskovalcem.