evropski parlament Svet24.si

Evropski poslanci ob plači upravičeni do ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

sumi stanovanje xx Necenzurirano

Omejitev AirBnB brez stanovanjske politike je le ...

zoran jankovic PL Reporter.si

Omrežje velike mestne družine: To so pripadniki ...

sesko 24 pm Ekipa24.si

Šeško znova tresel in to kako!! Poglejte ta ...

skrito-v-raju Njena.si

Skrito v raju: Zaključek 1. sezone zaznamovale ...

doncic slacilnica Ekipa24.si

Takšnega Dončića še niste videli! Prizori iz ...

sta
sta
0 19.04.2016 23:00:24

Peter Prevc ne bo več zmagoval na slovenskih smučeh!

M24 / Nikola Miljković
Najboljši skakalec na svetu Peter Prevc bo v prihodnje zelo verjetno konkurenco premagoval na drugih smučeh in ne več Elanovih.

V Elanu, ki ima od lani poleti novega lastnika, so se odločili, da bodo izločili program proizvodnje skakalnih smuči. V Elanu pravijo, da bodo v prihodnje usmerjeni predvsem v razvoj blagovne znamke Elan in na trge z razvitimi zimskimi športi, njihova ambicija pa je postati "najbolj inovativna blagovna znamka med smučkami za alpsko smučanje".

Preoblikovanje znamke terja po mnenju novega vodstva jasen fokus sredstev in aktivnosti v razvoj opreme za trg alpskega smučanja, tudi z uporabo sodobnih marketinških digitalnih orodij. V vodstvu, ki ga sestavljajo Michaela Stitz kot predsednica upravnega odbora, Pascal Aymar in Jeffrey Tirman, so prepričani, da je taka usmeritev uspešna formula za dolgoročni razvoj podjetja.

A zaradi novih strateških usmeritev razvoja znamke so se v vodstvu Elana odločili, da bo Elan prenehal s financiranjem programa skakalnih smuči oziroma bo zanj iskal prevzemnika.



"Želimo si poiskati prevzemnika programa skakalnih smuči, ki bi lahko na osnovi dolgoletnih izkušenj in nabranega znanja uspešno nadaljeval proizvodnjo. Pogovori v tej smeri še potekajo," pravijo v družbi. Dokončne dogovore bodo razkrili, ko in če se uspejo dogovoriti za nadaljevanje proizvodnje skakalnih smuči.

Ta program je bil sicer po navedbah vodstva marketinški in ne prodajni ter je v strukturi izdatkov za marketing predstavljal pomemben delež. Sredstva iz skakalnega programa bodo tako preusmerili v aktivnosti za krepitev znamke na ključnih trgih, kot so ZDA, Kanada in Francija ter v preoblikovanje trženjskih aktivnosti v smeri digitalnega marketinga.

V Elanu sicer pravijo, da so kot družba izjemno ponosni na skakalno preteklost in s tem povezane uspehe, še posebej na letošnje uspehe daleč najboljšega skakalca sezone Petra Prevca in dominantne smučarske skakalke Sare Takanashi. "Vsi nanizani uspehi bodo za vedno zapisani v pestri zgodovini blagovne znamke Elan," so dodali.

Značke: prevc, elan, smuči

Članki iz rubrike