stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

masterchef, 10 Njena.si

Teden dni premora za MasterChef Slovenija

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

STA
0 11.08.2017 17:44:23

Kajakašici po kolajno v Račice, Kauzer s starim čolnom naprej

Kajakaška sezona se v prihodnjih tednih nadaljuje, enega vrhuncev bodo čez deset dni v Račicah imeli sprinterji - mirnovodaši, saj jih čaka svetovno prvenstvo, medtem ko slalomisti nadaljujejo s tekmami svetovnega pokala, svetovno prvenstvo pa jih čaka konec septembra v francoskem Pauju.

Kajakaši in kanuisti so danes cilje pred nadaljevanjem sezone predstavili v prvem kajakaškem klubu v Sloveniji na Veliki čolnarski v Ljubljani. Simpatičen ambient je služil predvsem kot prostor za druženje in pogovor o smelih načrtih pred nadaljevanjem sezone. Ta je sicer že bila uspešna, saj sta Špela Ponomarenko Janić in Anja Osterman na evropskem prvenstvu v Plovdivu sredi julija v kajaku dvosedu osvojili srebrno kolajno, Ponomarenko Janićeva pa je bila bronasta še v enosedu.

Osrednji del kajakaškega druženja je bil tako namenjen mirnim vodam, kjer sta dekleti predstavili potek priprav na naslednji vrhunec sezone. Poleg njiju bodo v Račicah nastopili še Jošt Zakrajšek, Vid Debeljak in Maks Frančeškin ter parakajakaš Dejan Fabčič. Ekipa se je pripravljala na Bohinju, kjer bo še vse do odhoda v Račice.

"Stopnjevali smo formo, mislim, da sva najbolje pripravljeni na svetovno prvenstvo, vse je potekalo po načrtih. Pričakujeva podobno konkurenco kot v Bolgariji, tu bo še kakšen dodaten čoln z Nove Zelandije, glavni cilj bo premagati Nemki," je pred odhodom na SP dejala Ostermanova, ki je letos naredila velik korak naprej, se uspešno priključila članicam na najvišji ravni in s Ponomarenko Janićevo ter njenim trenerjem Stjepanom Janićem našla pravi zavesljaj do najvišjih mest.

"Cilji so vedno visoki, tako je tudi tokrat. Naredili sva vse, kar je bilo v najinih močeh, zdaj naju čaka en teden lažjega treninga. Če bova pokazali, kar kaževa na treningu, dober rezultat ne sme izostati, a tudi konkurenca ni počivala, tudi ona se je pripravljala. Na SP greva optimistično, upava, da pokaževa, kar zmoreva, in da bova zadovoljni," pa je povedala Janićeva. Čeprav zna na progi v Račicah zapihati bočni veter, po katerem vse proge niso enakovredne, se Koprčanka s tem ne obremenjuje.

"Veter je lahko malo krivičen do nekaterih prog, a se je brez veze s tem že prej obremenjevati. Pričakujem močno konkurenco, prepričana sem, da bodo tudi Madžarke pripeljale močnejšo posadko, saj so v Plovdivu ostale brez kolajne," je še dejala Janićeva, ki jo tudi na SP čaka dvojni program, torej v dvosedu in enosedu.

Po daljšem premoru brez tekem sezono nadaljujejo tudi slalomisti, ti se najprej odpravljajo na dve tekmi svetovnega pokala v Italijo (Ivrea) in Španijo (Seu d'Urgel). Prav včeraj je minilo leto dni, odkar je Peter Kauzer na olimpijskih igrah v Riu de Janeiru osvojil srebrno kolajno.

"Luštno se je spomniti za nazaj, eno leto je od kolajne. Ponoči sem se vrnil s priprav v Pauju, kjer smo bili 10 dni, a kar je bilo, je bilo, bo treba še kaj narediti, da bodo še naprej uspehi. V Pauju sem veliko veslal, naredil vse predvidene treninge, Luka Božič, Urša Kragelj in jaz smo nekoliko podaljšali priprave, sledil je tudi 'pameten' počitek, saj so to edine priprave pred svetovnim prvenstvom," je razložil Hrastničan.

"Vreme nam je služilo, ni bilo tako vroče kot tukaj. Zaenkrat je vse v redu, počutim se dobro. Veslal sem v starem čolnu, ki mi sede 'kot ata na mamo' kot rečemo, zdaj grem po nov čoln, a če mi ne bo odgovarjal, bom veslal s tistim kot lani na olimpijskih igrah," je še dejal Kauzer.

Prvenstvo sprinterjev v Račicah bo na sporedu med 23. in 27. avgustom, slalomisti imajo svetovni pokal v Ivrei prvi konec tedna septembra, v Seu d'Urgellu pa med 8. in 10. septembrom, člansko SP v Pauju jih čaka med 27. septembrom in 1. oktobrom.