nova zemlja Svet24.si

Tedenski horoskop: Zdi se, da je svet okoli nas na...

najden-predmet Svet24.si

Ste izgubili skiro ali motoristični kovček?

1715284723-172a1604-1715284697347 Necenzurirano

SD želeli rubiti vilo na Levstikovi. Han: ...

ana-petrič Reporter.si

Slovenka leta odpuščena: vrata ji je pokazala ...

luka doncic oklahoma dallas pm Ekipa24.si

Noro! Dončić in Dallas sta po tem izjemnem ...

poroka-na-prvi-pogled Njena.si

Olga: Miha si je dovolil to, česar si ne bi smel ...

doncic slacilnica Ekipa24.si

Takšnega Dončića še niste videli! Prizori iz ...

STA
STA
0 17.11.2016 22:01:31

V Sloveniji še zmeraj kraljujejo Prevc, Maze in Maribor

Društvo za marketing Slovenije je že petič nagradilo najboljše regionalne primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu.

Športne znamke z največjo vrednostjo z vidika javnosti v Sloveniji so šestič zapored, skupno pa že sedmič v desetletju akcije, alpska smučarka Tina Maze, tretjič je nagrado na konferenci o športnem marketingu SPORTO v Portorožu prejel smučarski skakalec Peter Prevc in petič nogometni klub Maribor.

V raziskavi Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana so športne znamke na Hrvaškem postali atletinja Sandra Perković, nogometaš Luka Modrić ter hokejski klub Medveščak Zagreb. Tako Perkovićeva kot Medveščak se uvrščata med najbolj priljubljene športne subjekte že četrto leto zapored, medtem ko je Modrić, po Mariu Mandžukiću in Marinu Čiliću, nagrado prejel drugič.

prevc ap
Arsen Perić

V Srbiji med športniki na vrhu ostaja teniški igralec Novak Đoković, drugič je naziv prejela atletinja Ivana Španović. Med športnimi klubi v Srbiji je prišlo do edine spremembe v regiji, košarkarji Crvene zvezde so si lani prvo mesto delili, letos pa so na vrhu sami. Vsem nagrajenim športnicam, športnikom in športnim klubom je skupno, da veljajo kot najbolj priljubljeni, prepoznani ter marketinško in športno uspešni.

Društvo za marketing Slovenije je že petič nagradilo najboljše regionalne primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Zmagovalec v kategoriji najboljše športno sponzorstvo je Skupaj v bitki, ki sta ga pripravila Lidl Slovenija in Zveza za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijski komite, kjer je mednarodna žirija ob drugem dodano vrednost videla v dvigovanju ozaveščenosti o športnikih invalidih.

aleksander rajcevic maribor
Drago Wernig - TAKA

Olimpijski komite Slovenije je bil zmagovalec v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov za olimpijske igre Rio de Janeiro, v kategoriji najboljše digitalno komuniciranje pa sta za akcijo Prijavi se - pomembno je sodelovati, nagrado prejela Jaffa Crvenka in Olimpijski komite Srbije.

Značke: sporto, maze, prevc, nk-maribor

Članki iz rubrike