oranžno opozorilo Svet24.si

Arso oranžen alarm prižgal tudi za severovzhod, ...

kača-na-policijski-postaji Svet24.si

Kača s policijske postaje Koper

1706792389-b60k4933-1706792354008 Necenzurirano

Furs blokiral premoženje nekdanjega ministra ...

1696960818-172a6788-1696960549922 Reporter.si

Teorije zarote: bo Anžetu Logarju uspelo prevzeti...

Komplet za trening Ekipa24.si

Šik po francosko s slovensko noto

skrito-v-raju Njena.si

Skrito v raju: Kako je danes videti kamp Paradiso?...

luka doncic pljunil Ekipa24.si

Kaj? Luka Dončić je v neposrednem prenosu med ...

ue
ue
0 13.12.2016 16:38:36

Latvala bo prvi voznik Toyote

Potem ko je svetovni prvak v reliju Sebastien Ogier, ki je po slovesu Volkswagna ostal brez moštva v svetovnem prvenstvu, v ponedeljek poiskal nove izzive pri ekipi M Sport Ford, je zdaj nove delodajalce našel še njegov dosedanji sotekmovalec Finec Jari-Matti Latvala. Vozil bo za Toyoto.

Toyota se v svet relija na najvišji ravni vrača po 17 letih premora, na prvi dirki sredi januarja v Monte Carlu pa bosta njena voznika Finca. Ob Latvali še Juho Hänninen, za katerega so ljubitelji športa že nekaj časa vedeli, da bo vozil Toyoto Yaris WRC. Japonci - oziroma Finci, saj ima ekipa sedež na Finskem, njen direktor pa je nekdanji dirkač in svetovni prvak Tommi Mäkinen - pa so zdaj razkrili še ime prvega voznika.

Finski značaj ekipe dopolnjuje še testni voznik Esapekka Lappi.


"Svojo kariero sem začel s Toyoto, vozil sem Corollo GT leta 2001. Na nek način se mi zdi, kot da se vračam domov. Vesel sem, da sem se lahko pridružil ekipi že pri njenih začetkih v SP. Prepričan sem, da nas čaka velika pustolovščina, pa tudi uspehi ne bi smeli manjkati," je dejal dirkač, ki je sezono 2016 končal na šestem mestu skupnega seštevka, ima pa 16 posamičnih zmag na najvišji ravni.

Nastopil je na 169 dirkah v SP, poleg zmag ima skupno 57 uvrstitev na zmagovalni oder. Pred selitvijo k Toyoti je vozil za ekipi Forda in Volkswagna.

Toyota z letom 2017 začenja svoj drugi projekt nastopanja na relijih za SP. Japonci so v tem tekmovanju že sodelovali med letoma 1973 in 1999, v tem času pa zmagali na 43 posamičnih dirkah in trikrat osvojili naslov prvaka med konstruktorji, s Toyotinimi dirkalniki pa so svetovni prvaki postali Španec Carlos Sainz (1990, 1992), Finec Juha Kankkünen (1993) in Francoz Didier Auriol (1994).

Članki iz rubrike